Čudni psihološki razlozi zašto se zaljubljujemo
Povezane objave
Dok su neki faktori za zaljubljivanje biološle prirode, kao što su miris, neki su bihevioralne, poput govora tela. Ljubav je misteriozna i najčešći je predmet istraživanja već godinama.
Prema istraživanjima, hormoni, interesovanja i način vaspitanja mogu da utiču na to u koga ćemo se zaljubiti. Budući da partner igra značajnu ulpgu u dugoročnom zdravlju, sreći, pa čak i uspehu u karijeri, naučnici su pokušavali da otkriju koji su to psihološki faktori zašto se u nekog zaljubljujemo.
Zašto se u nekog zaljubimo?
- Sličnost sa roditeljem partnera: Istraživanja su pokazala da biramo partnere koji liče na naše roditelje.
- Miris je važan: Studija univerziteta Kalifornija pokazala je da žene biraju miris majica koje su nosili muškarci sa većom količinom testosterona.
- Govor tela utiče na privlačnost, pa su tako privlačnije one osobe koje prilikom hodanja, stajanja ili sedenja drže torso i ruke u otvorenom položaju.
- Dugotrajnije gledanje u oči, u proseku dva minuta, utiče na pojačanje veze i osećanja među partnerima.
- Vlasnici pasa su, prema studijama, drugom polu privlačniji.
- Partneri se privlače i na osnovu fizičkom izgleda, pa ćemo se tako najčešće zaljubiti u jednako lepog partnera, koliko mislimo da smo i mi.
- Muzičari su generalno privlačniji ženama, pokazale su francuske studije.
- Žene koje su nosile crvenu boju imale su veći broj udvarača u jednom slovačkom istraživanju.
- Nasmejano lice i generalni optimizam deluju mnogo privlačnije na suprotni pol.
Pogledajte još:
Biljke koje pomažu uklanjanju kondenzacije i plesni iz prostorija
Eurosong: nagrada, bodovi i trač
Pronađite inspiraciju za novogodišnju noć: Istorija šminke
Broj stanica za punjenje električnih automobila ne prati ubrzan rast njihove prodaje
Kako su se razvijala i menjala pravila ponašanja?
Želite dobar san? - Klonite se bele posteljine
Studija otkrila šta je damama zapravo bitno kod suprotng pola
Naučnici tvrdi da znaju šta muškarci žele
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*