Greške zbog kojih se kilogrami vraćaju

10/10/2017, 10:32

Greške zbog kojih se kilogrami vraćaju

Promenili ste način ishrane, naporno vežbani i konačno, stigli do idealne težine? Međutim, imajte na umu da lako možete da upadnete u zamku i da zbog najčešćih grešaka, vratite višak kilograma!

Mršavljenje je samo pola bitke, jer rezultati dijete neće biti važni ukoliko nismo u stanju da održimo željenju kilažu. Zato je važno da unesemo trajne male promene u način života, kako bismo održavali idealnu telesnu masu. Nutricionisti kažu da postoji nekoliko najuobičajenih grešaka zašto se neželjeni kilogrami u jednom trenutku, ipak vraćaju.

Postanete opušteniji

Ukoliko ste držali veoma strogu dijetu i postigli ste željene rezultate, nemojte početi da ugađate sebi. Dodatno parče hleba u toku večere ili kockica čokolade uskoro mogu postati mnogo veliki problem. Ovim malim “varkama” zapravo guramo granicu šta je dozvoljeno, a šta ne- sve dalje i na kraju, vraćamo se na početak, upozoravaju stručnjaci.

Previše restrikcija

S druge strane, postoje i oni koji i nakon dijete jedu samo niskokaloričnu hranu i budu veoma strogi prema sebi. To može dovesi do disbalansa u organizmu i brojnih zdravstvenih posledica. Ukoliko u potpunosti izbacite na primer ugljene hidrate i nakon nekog vremena ponovo počnete da ih jedete, brže ćete se gojiti.

Pogrešno tumačite glad

Dok vi razmišljate o tome da li ćete konačno uspeti da obučete jako uske farmerice, tokom dijete ne mislite o tome da vaše telo misli da gladuje. Stoga, dolazi do poremećaja u lučenju hormona. Kada jedete slušajte svoje telo, žvaćite polako i stanite kada osetite da ste siti. Takođe, osećaj gladi zapravo može biti simptom dehidratacije, stoga pijte dovoljno vode.

Nedovoljno sna

Dobar san je veoma važan prilikom mršavljenja, a ukoliko ste umorni i pod stresom, pre ćete posegnuti za nezdravom hranom.

Preskačete vežbanje

Naravno da je sasvim u redu da ponekad napravite pauzu, ali održavanje željene kilaže ima i te kako veze i sa fizičkom aktivnošću. Stoga, održavajte svoju rutinu kada je vežbanje u pitanju.

10/10/2017, 10:32

Komentariši:

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*