Instragram i vi: kako se predstaviti?

05/08/2021 16:38

Instragram i vi: kako se predstaviti?

Gotovo da nema osobe koja ne koristi neku od društvenih mreža, kako zarad lične promocije tako i radi reklamiranja biznisa. Popularizacija brenda na socijalnim platformama doživela je ekspanziju u godini pandemije. To vreme su kreativniji iskoristili kako bi došli do kupaca/klijenata.

Podaci kažu da je među posećenijim društvenim mrežama bio Instagram, zato vam u nastavku donosimo par saveta u vezi sa unapređenjem  marketinga.

1. Osmislite profil – Instagram za ličnu upotrebu može biti vrlo zabavan i spontan. Međutim, ako želite da predstavite vaš rad/proizvod morate voditi računa šta i kako objavljujete. Pre nego što išta objavite, proverite svaku reč koju ste napisali. Prilikom prezentacije vrlo je važan prvi utisak koji ostavljate na sve one koji će ući na vaš profil.

Opišite svoj rad/proizvod ili kompaniju koju predstavljate, predstavite sebe kao i šta se od vas može očekivati i to sve u lepom poslovnom maniru i tonom koji je u skladu sa onim što predstavljate. Konkretno, ako se bavite handmade proizvodnjom, opišite radove, materijale koje koristite i tehnike kojim radite.

Zainteresujte posetioce. S druge strane su, recimo, oni koji pružaju usluge. Tu je vrlo važno biti precizan u davanju informacija, jer ako vi ne možete da opiše uslugu i sebe kao prezentera ni publika vas neće doživeti ozbiljno. Žargonske termine možete korititi u ličnim promocijama ili ako se bavite organizacijom koncerata ili ste i sami muzičar. Sve ovo ukazuje na značaj “bio” – koji mora biti primeren, odmeren i interesantan.

možda vas zanima i: Društvene mreže srednjeg veka: Kako su funkcionisale?

2. Square format – Instagram korisnici vole atraktivne i kvalitetne sadržaje. Iz tog razloga na vašem feed-u moraju biti baš takvi. kako ne biste novac trošili na skupu opremu ili plaćali profi fotografe, za početak snimajte i slikajte u square formatu. To je ono što su korisnici rekli da je izuzetno važno, kao i da objave planirate par dana unapred. Ne preskačite organizaciju i obradu fotografija.

3. Iskoristite “Trending” hastagove

4. Podrška u promociji – ako sarađujete sa nekim ili imate one koji podržavaju vaš rad/proizvod/kompaniju – sarađujte i od onih, koji imaju razrađen instagram profil, zatražite da vas promovišu. Iskoristite “story”, međusobno se menšnujte i pozivajte ljude da zaprate partnerski profil. Podrška je vrlo bitna u marketing promociji, najpre jer se tako šalje poruka da postoje ljudi koji veruju u ono čime se vi bavite ili nudite.

5. Veza sa influenserima – uspostavite odnos sa influenserima, kako onima koji su iz vašeg opsega posla, tako i sa onima koji bi mogli da vam doprinesu boljoj vidljivosti. U gomili uticajnih Instagram profila možete sasvim sigurno izdvojite nekog ko bi vam pomogao u promociji ili ukoliko, predstavljate kompaniju, možete ga i platiti. Ovo je važno najviše zbog onog prirodnog broja korisnika koji će videti vašu objavu – organski protok.

6. Platite reklamu – ovu mogućnost iskoristite, jer je to siguran način da ćete dopreti do velikog broja korisnika Instagrama. taj vid reklamiranja smatra se najboljom strategijom. Ono što je ovde izuzetno bitno je da iskoristite najbolje za promociju: kvalitetan sadržaj i pažljivo osmišljene poruke.

05/08/2021 16:38

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments