Najbolji motivacioni slogani poznatih kompanija

01/11/2017 12:48

Najbolji motivacioni slogani poznatih kompanija

Pored džinglova koji nam uđu u uho, marketing stručnjaci osmislili su i sjajne slogane koje danas ne možemo da izgovorimo, a da istog trenutka ne zamislimo i brend na koji se odnosi. Uz to, oni nose i sjajne motivacione poruke.

Motivacione poruke svetskih brendova

Nike: “Just Do It”

Nije trebalo mnogo vremena da se ova poruka popularizuje, a marka Nike postala je više od sportskog brenda. Njihova poruka je jasna: ne morate da budete sportista kako biste prešli prepreke. Ako hoćete nešto da uradite, uradićete to.

Apple: “Think Different”

Ovaj slogan prvo je objavljen u reklami koja se zvala “Za sve vas koji ste ludi, razmišljajte drugačije“. Ovo je bilo posvećeno vizionarima koji su promenili svet. I dalje se odnosi na sve one koji su drugačiji i čija mišljenja nisu u skladu sa većinom.

L’Oréal: “Because You’re Worth It”

Poznata marka za kozmetiku žena nosi i poznatu poruku, koja i te kako može da motiviše. “Jer mi to zaslužujemo” odnosi se na sve pripadnice lepšeg pola koje žele da ugađaju sebi, a u isto vreme nosi i poruku da je svaka žena lepa na svoj način.

MasterCard: “There are some things money can’t buy. For everything else, there’s MasterCard.”

Svi dobro znamo ovaj slogan, koji se provlači kroz svaku reklamu, a počinje sa rečenicom: “Neke stvari novac ne može da kupi… Za sve ostalo tu je Mastercard”. I zaista, najlepše stvari na svetu su besplatne.

Google: “Dont’ be evil”

Slogan giganta Gugl je veoma jasan: “Nemojte biti zli“, a nastao je 2000. godine.

Adidas: “Impossible is nothing”

Uz Nike, i Adidas ima sjajan motivacioni slogan- “Ništa nije nemoguće“.

Walt Disney World : “Where dreams come true”

Pored one omiljene izreke Volta Diznija: “Nikad ne prestanite da sanjate… Setite se da je i sve ovo počelo od sna o mišu“, Diznilend ima i svoj sjajan motivacioni slogan: “Tamo gde se snovi ostvaruju“.

01/11/2017 12:48

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments