Vakcine, reklame i kontrola sadržaja
Povezane objave
U svetu je sve više kompanija koje zahtevaju od svojih zaposlenih da se vakcinišu. Ovo važi za sve one koji planiraju da se vrate u kancelariju na posao i to najviše zbog pojave delta soja koronavirusa, koji se brzo širi pa i broj novozaraženih raste. Među takvim kompanijama su Fejzbuk i Gugl, navodi Glas Amerike.
Obe kompanije su objavile da svi njihovi zaposleni u SAD moraju da se vakcinišu pre povratka na posao. A, Gugl je još dodao i da će isto tražiti i od zaposlenih u drugim zemljama. Na listi odgovornih kompanija su još i Netfliks, koji je predstavio politiku obavezne vakcinacije za one koji učestvuju u produkciji serija i filmova u SAD.
A, Epl planira da ponovo uvede obavezno nošenje maski u svim prodavnicama u Americi, nebitno da li je osoblje vakcinisano. Kompanije Uber i Majkrosoft neće otvoriti vrata kancelarija još neko vreme, iako je bilo planirano da se zaposleni vrate na radna mesta ovih dana. I Gugl je produžio rad od kuće do 18. oktobra, zbog novonastale situacije sa delta sojem.
U međuvremenu, Bela kuća je kritikovala društvenu mrežu Fejzbuk da ne preduzima dovoljno mera da zaustavi širenje lažnih tvrdnji o kovidu-19 i vakcinama. Prema rečima portparolke Bele kuće Dženi Psaki, Fejsbuk, koji je vlasnik i Instagrama i aplikacije WhatsApp, mora više da radi na uklanjanju netačnih informacija o vakcinama sa svoje platforme.
Kako je preneo N1, ona tvrdi da je 12.000 ljudi odgovorno za gotovo 65 odsto antivakserskog dezinformiranja na društvenim mrežama, a to proističe iz izveštaja Centra za suprotstavljanje digitalnoj mržnji. Ona još tvrdi i da je Fejsbuk problematizovao metodologiju istraživanja.
– Svi su oni ostali aktivni na Fejsbuku i zato mreža treba brže da briše štetne nasilne objave – rekla je Psaki.
I drugi zvaničnici su složni u oceni da raste dezinformiranje o kovidu-19 i vakcinama i zbog toga je otežana borba protiv pandemije. Mediji još prenose i da je Fejsbuk uveo pravila protiv lažnih tvrdnji o kovidu-19 i vakcinama, međutim kontrola sadržaja na toj platformi je i dalje jako slaba.
Paralelno sa problemi u vezi sa dezinformacijama kada je u pitanju aktuelna pandemija, Fejsbuk se suočava i sa problemom reklama na svojoj platformi. Naime, kako su saopštili “više neće dozvoljavati oglašivačima da ciljaju one od 18 godina i mlađe na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim veb lokacijama”. Ovo pravilo odnosi se i na Instagram i Facebook messsenger, a starosne granice mogu se razlikovati u zavisnosti od zemlje. Primena novog pravila počinje za nekoliko nedelja.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*