Nega kože: Ovo su razlozi zašto je zdravo korisiti so za kupanje

16/03/2020 15:43

Vekovima je poznato da je so za kupanje dobra za nas. Sve se češće upotrebljavaju zarad estetskih, zdravstvenih i terapeutskih pogodnosti. Ovih dana so za kupanje se može kupiti i u kozmetičnim radnjama i možete uživati u njima kod kuće. Sve što treba da učinite jeste da ih utopite u vodu i da se okupate njom jednom dnevno. So za kupanje sadrži jako puno minerala koje ima i morska so, a čak ih ima i u našim telima! So za kupanje može biti jako dobro za zdravlje. So sadrži minerale kao što su magnezijum i kalijum koje se upija preko kože u naše krvne sudove dok sedimo u toploj kupki. Ovo eleminiše toksine i balansira celo telo. Saznajte koje još prednosti ima so za kupanje!

Leči kožne bolesti

Minerali koji se nalaze u soli za kupanje vam mogu pružiti zdravu i mladoliku kožu. So, takođe, uklanja nečistoće sa kože i vraća hidritaciju vašoj koži. So za kupanje se koristi i za lečenje psorijaze, svrab na koži i akne, kao i za sprečavanje gljivičnih infekcija noktiju i kože.

Podstiče kvalitet sna

Topla kupka i so relaksira vaše telo, opušta mišiće i produbljuje vaš san. Poznato je i da sprečava potrebu da mokrite u toku noći, što omogućava da spavate bez prekida.

Jača imunitet

Upotreba soli za kupanje izlaže vaše telo mineralima koje vaše koža lako upija i jača imunitet tela. So za kupanje, takođe, ima protivupalna dejstva i antibakterijska svojstva. Mogu i pomoći u borbi protiv patogena i ubijaju štetne mikrobe.

Može smanjiti hronični bol

So za kupanje može ublažiti simptome hroničnih oboljenja. Tople kupke mogu pružiti olakašanje bola u donjim leđima i simptome reume.

Pomaže da se opustite

So za kupanje može da pozitvno utiče na mentalno zdravlje. Dodajte so i nekoliko kapi vašeg omiljenog mirisnog ulja u kupku. Voda će vam pomoći da se opustite posle dugog i napornog dana na poslu. Umirijuća aroma i toplota može sa spere umor napornog dana za čas!

16/03/2020 15:43

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments