Internet – riznica tutorijala

13/10/2014 10:00

U poslednjih par godina, tehnologija je izuzetno napredovala. Došlo je doba kada bilo ko može da napravi sajt na internetu i objavljuje informacije, bile one ispravne ili ne.

Došlo je do eksplozije informacija i na internetu može da se nađe gotovo bilo šta, od banalnih stvari, pa do mnogo komplikovanijih za koje vam je potrebno određeno znanje ili veština da biste ih savladali.

Neki kažu da se ovo doba naziva i “kako da“, ili “how to” doba, zato što se sve može pronaći na internetu kucanjem te fraze i onog što vas zanima. Zamislite koliko je vremena bilo potrebno da se nešto sazna pre dvadeset ili trideset godina, kada internet još uvek nije bio toliko rasprostranjen. Bilo je potrebno otići u biblioteku, listati enciklopedije, tražiti stručnjake koji bi vam razjasnili nešto i slično. A danas možete jednostavno da uzmete svoj smartfon i da saznate šta god poželite – od toga kako stići do određenog mesta, pa sve do uputstava za pravljenje mini rakete.

Iz tog razloga, sve je više banalnih pitanja na internetu, i mladi se za sve obraćaju Guglu, pa i ne pokušaju nešto sami da urade i saznaju eksperimentisanjem, već traže rešenje na internetu.

Razvojem YouTube servisa ovo je podignuto na novi nivo – sada više nemamo samo obična uputstva, već imamo i video snimak toga. Ipak, koliko god da je korisno, morate i paziti koji je izvor informacija koje ste našli. Proverite da li je ta stranica vredna vašeg poverenja i da li su informacije na njoj tačne. To možete proveriti tako što ćete potražiti taj sadržaj na nekoj drugoj stranici, proveriti da li ima komentara i kakvi su, vreme kada je objavljen sadržaj i slično.

Ukoliko se ispostavi da je stranica legitimna i sadržaj ispravan, možete slobodno da nastavite sa pretraživanjem informacija i učenjem. Ovo doba treba iskoristiti maksimalno, zato što nam olakšava život u mnogome, a skoro sve informacije su besplatne – samo je pitanje do kad.

13/10/2014 10:00

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments