Facebook novom platformom postaje konkurencija YouTubeu!
Povezane objave
Nedavno, Facebook je objavio da uvodi novu opciju na svoju društvenu mrežu pod nazivom “Watch”, preko koje će moći da pristupe velikom broju videa.
Već mesec dana, šuška se da bi Facebook tim mogao da napravi nešto nalik TV šou, međutim, Watch zapravo više liči na YouTube. Naime, uz pomoć ove opcije, korisnici će moći da gledaju snimke omiljenih muzičara, brendova, izdavača, pa čak i sportista. Takođe, postojaće opcija da se naprave “watch” liste, te će pretraga biti olakšana.
Fejsbuk već ima sličnu video podršku, sa “live” videima, ali oni su uglavnom amaterski. Ova platforma bi mogla da donese veću finansijsku dobit samom timu, jer će biti omogućeno puštanje i reklama u video formi na ovu društvenu mrežu.
Prema dosadašnjim saznanjima, Facebook “Watchu” prvi će pristupiti korisnici SAD-a, ali još uvek nije poznat tačan datum kada će se Watch pojaviti na Facebooku.
Izvor: www.cnbc.com
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*