Ove radne navike morate da promenite
Povezane objave
Ukoliko vam je teško da se koncentrišete na poslu, imate osećaj da se “pretrpani” zadacima ili da se niste uklopili, razmislite o tome da je možda problem baš u vama.
Iako se svi trude da se na poslu pokažu u najboljem svetlu, često sebi čine medveđu uslugu, a zbog nekih navika, posao im je postao prava noćna mora. Ukoliko imate ove navike, možda je vreme da se promenite.
Lično prihvatate kritiku
Ukoliko vam, nakon urađenog zadatka, ostale kolege ili nadređen, daju smernice kako da se poboljšate ili vam kažu gde ste pogrešili, ne shvatajte to previše lično. U pitanju je kontruktivna kritika koja vam samo može pomoći da budete još bolji u svom poslu.
Izbegavajte “tračarenje”
Iako u svakom kolektivu postoje osobe koje sve znaju i vole to da podele s drugima, izbegavajte ovakvu komunikaciju. Tračarenje i ogovaranje vas može dovesti u nezavidnu poziciju kod ostalih kolega, pa radije izaberite da samo ćaskate o svakodnevnim stvarima.
Prihvatate previše dogovornosti
Naravno, na početku novog posla, prihvatate svaki zadatak, u želji da se pokažete u što boljem svetlu. Međutim, veština multitaskinga se uči i to godinama. Ukoliko niste savladali ovakav način rada, na kraju dana, bićete pretrpani poslom, nervozni, umorni i neproduktivni. Tada se dešavaju i velike greške.
Ne stidite se da pitate
Zapamtite- ne postoji glupo pitanje. Oslobodite se i pitajte kada vam nešto nije jasno ili kada niste sigurni da li nešto obavljate kako treba. Tako ćete sprečiti i greške, i naravno, lakše ćete naučiti posao.
Asocijalizacija
Pored toga što treba da izbegavate tračarenje, takođe, imajte na umu da je ipak potrebno da se malo socijalizujete sa kolegama. Nemojte da ostavite utisak “vuka samotnjaka”, jer su i međuljudski odnosi veoma važni na svakom radnom mestu.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*