Specijalni gost na ovogodišnjem Webiz-u
Povezane objave
Webiz, program poslovne edukacije, ove godine se održava u Subotici, od 6. do 8. novembra. Pored domaćih stručnjaka, predavanje će držati i jedan strani predavač.
Kao stručnjak iz oblasti internet marketinga i digitala, Webiz će ugostiti i profesora Dominika Mahra sa Maastricht Univerziteta iz Holandije, koji je vrhunski stručnjak u oblasti marketinga.
Profesoru Dominiku Mahri ovo nije prvi put da drži predavanje u našoj zemlji.
Programi neformalnog obrazovanja, kao što je Webiz, odlična su prilika da i stranci podele svoja iskustva koja mogu biti dragocena za slušaoce, zbog toga što razvijenije ekonomije ulažu više u razvoj poslovanja, pa tako i u digital uopšte.
Najnovije informacija i saveti inostranih stručnjaka u oblasti koja se konstantno menja omogućavaju i nama da budemo sinhronizovani sa svim aktuelnim pravcima digitalnog razvoja.
Na neka od pitanja svoje odgovore dao je i profesor Dominik Mahr:
U čemu je značaj korišćenja internet i digitalnog marketinga u poslovanju?
– Digitalni marketing je prerastao iz nečega “što je dobro imati” u nešto “što se mora imati”. Danas korisnici očekuju da imaju online pristup informacijama o proizvodima i uslougma, ali i da će na njihove žalbe biti odgovoreno za nekoliko minuta ili sati, a ne kroz nekoliko dana. Digitalna revolucija zahvatila je sve grane industrije, a putem digitalnog marketinga, odnosno povezivanjem firme sa korsnicima uz pomoć digitalnog alata, može se doći do što većeg broja korisnika za kratko vreme na efikasan način.
Kao marketing konsultant i asisten na univerzitetu radite u Austriji, Nemačkoj i drugim evropskim zemljama, ali ste do sada nekoliko puta držali predavanja i u Srbiji. Da li postoji razlika između Srbije i evropskih zemalja kada je reč o marketingu?
– Krajnji cilj je isti, ali komunikacija i alati se dosta razlikuju. U poređenju sa drugin zemljama, čini se da korisnici u Srbiji više vole emotivniju komunikaciju. U drugim zemljama, na primer u Severnoj Evropi, korisnici žele da znaju više o ceni i specifikaciji proizvoda, odnosno više se traži funkcionalna komunikacija.
Kako su do sada vaši utisci o publici u Srbiji?
– Teško je generalizovati, ali moja iskustva govore da su slušaoci u Srbiji pažljivi, ljubazni i žaljni da nauče iz praske najboljih firmi i zemalja. Žele da izbegnu greške koje su drugi napravili i tragaju za praktičnim rešenjima, trikovima i savetima u implementaciji digitalnog marketinga.
Edukacije poput Webiz-a imaju značajan uticaj na digitalnu javnost. Zašto je edukacija toliko značajna u poslovanju?
– Svi smo mi veoma zauzeti dnevnim poslovnim obavezama koje svakog dana zahtevaju sve više truda. Uronjeni u posao, ponekad nemamo vremena da učimo o novim postignućima koja se događaju. Edukacije poput Webiz-a obezbeđuju širi uvid u to šta se dešava u digitalnom svetu. Poslovni ljudi mogu da zastanu na trenutak i vide primere kako bi njihova firma mogla da koristi internet. Naravno, takve edukacije su dobra prilika za networking, kako bi se uspostavili novi biznis kontakti i delila iskustva o digitalnom marketingu i drugim stvarima.
Šta publika može da očekuje od Vašeg predavanja na Webiz-u?
– Govorićemo o tome kako su se iskustva korisnika promenila i kako digitalni marketing može pomoći “novom digitalnom korisniku”. Poslovni ljudi će dobiti širi uvid u to kako da pretvore podatke koje ostavljaju korisici o proizvodu ili usluzi u upotrebljivu informaciju, kako da angažuju korisnike putem digitalnog marketinga i kako da nadgledaju aktivnosti na društvenim mrežama.
Da li imate neki savet za srpsku publiku?
– Naravno! Dođite na Webiz edukaciju u Suboticu od 6. do 8. novembra!Prijavljivanje za Webiz poslovnu edukaciju traje do 4. novembra u 12 časova.
Pogledajte program edukacije, a za više informacija o Webizu posetite zvanični sajt.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*