Posterheroes takmičenje komunikacije i grafike

19/01/2015 10:16

Rok za prijavu: 01. mart 2015. godinenagradni konkurs za plakate

Zemlja: Italija

Jezik: Engleski

Email za prijave: [email protected]

Oblast: Grafički dizajn

Otvoreno za: sve

Website: www.posterheroes.org

 

Posterheroes je međunarodno takmičenje komunikacije i socijalne grafike organizovano od strane Plug –a, neprofitnog kulturnog udruženja sa sedištem u Italiji. Od prvog izdanja Posterheroes ima za cilj uključivanje kreativne zajednice u cilju unapređenja veze između grafičkog komuniciranja i socijalne obaveze istražujući neobične puteve.

Ove godine, kako tema „Hrana u petlji “ sugeriše, otvorena je diskusija o celokupnom lancu proizvodnje, sa fokusom na činjenicu da održivost uključuje sve cikluse razvoja hrane i sve učesnike koji imaju udela u tome.

Peto po redu takmičenje Posterheres podstiče celu međunarodnu kreativnu zajednicu da pokaže svoje dizajnerske sposobnosti crtajući plakat dimenzija 50×70 koji će ocenjivati međunarodni tim stručnjaka čiji su članovi najrelavantniji profesionalci u oblasti grafičkog dizajna i komunikacije.

Kvalifikovanost

  • Konkurs je otvoren za sve, nema starosnih, nacionalnih niti profesionalnih granica.

Nagrada

  • Međunarodni žiri će odabrati 40 najboljih plakata koji će biti objavljeni u katalogu inicijative i postaće deo putujuće izložbe i događaja koje će u budućnosti organizovati Posterheroes ili Plug udruženje.

Prijava

Da bi ušao u konkurenciju kandidat mora postaviti svoj plakat OVDE i dostaviti sve neophodne elemente u elektronskoj formi:

  • Ime i prezime kandidata;
  • Etnička pripadnost kandidata;
  • E-mail adresa kandidata;
  • Naslov rada;
  • Opis rada sa najviše 500 reči, na engleskom jeziku;
  • Kategoriju (proizvodnja, transformacija, distribucija, odlaganje).

Odabarani plakati biće objavljeni 01. maja 2015. godine.

Za više informacija posetite zvaničan sajt.

Ostale nagradne konkurse pogledajte OVDE

19/01/2015 10:16

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments