Zašto svi pričaju o content marketingu?

26/03/2020 11:02

Zašto svi pričaju o content marketingu?

Umeće pisanja danas je samo jedan od usputnih alata koji se moraju usavršavati. Jeste, sve je u tom sadržaju koji pišemo, ali važno je da to vide oni koji mi želimo, da reaguju na to i urade završnu akciju – komentarišu, podele post, kupe, vrate se na naš sajt, pozovu još neke da prate, pokrenu neku akciju i slično.

Dakle, da se čuje, upamti i isplati.

Content je sadržaj, i u ovom domenu marketinga fokus je na njemu i zadržavanju pažnje na onome šta pišemo. Taj sadržaj može biti edukativni i sa ciljem da proda.

Potrebno je da imate priču koju želite da ispričate, sajt koji je, takozvana, vaša druga kuća i poslovna sfera u kojoj se sve događa, da imate svoj vizuelni identitet, da ste prisutni na društvenim mrežama i da želite da se posvetite.

Ovde uspeh ne dolazi preko noći – u pitanju je strategija koja samo uz istrajan rad i kontinuirano praćenje tržišta donosi trajan uspeh.

Zašto bi trebalo da koristimo content marketing?

Postoji nekoliko jasno definisanih ciljeva zbog kojih je fokus na ovoj vrsti marketinga, a to su povećana prodaja, ušteda i lojalna publika.

Kada se obezbede ove tri stvari, sigurno je da ćemo privući pažnju, proširiti mrežu potrošača, da će nam se uvećati Internet prodaja, da ćemo izgraditi kredibilitet i, na kraju, da ćemo sigurno imati veću angažovanost društvene zajednice koja će nam obezbediti povratnu informaciju o onome šta radimo.

Na kraju, prilikom pisanja copy-ja vodite računa o tome da je relevantan, gramatički i činjenično ispravan, da koristite adekvatan video i po malo duhovitu formu obraćanja, u zavisnosti od toga o čemu pišete.

26/03/2020 11:02

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments