7 trikova za instant popularnost na Instagramu
Povezane objave
Ako ste i vi jedna od osoba koja koristi Instagram, a koja se čudi i pita – kako neki ljudi na ovoj društvenoj mreži uživaju toliku popularnost, a vi ne možete na skupite ni blizu toliko pratilaca – onda su ovi saveti sve što vam je potrebno.
Naime, postoje “obični” ljudi koji na Instagramu imaju hiljafe lajkova na fotografijama i isto tolilko (a i mnogo više) pratilaca koji redovno prate njihov rad. Ali kako su oni u tome uspeli?
Naravno, postoje određeni trikovi koji će vam obezbediti popularnost na ovoj društvenoj mreži (a koje vi očigledno još uvel ne znate). Evo nekih od najkorisnijih saveta – ukoliko vam je cilj da budete primećeni i praćeni na Instagramu:
1. Originalnost i lični pečat – od početka
Za početak, ne možete očekivati pratioce ako vam je profil prazan. Potrebno je da okačite barem 10 fotografija – ako želite da vas iko primeti. Od početka pokušajte da postavljate slike koje se vama dopadaju i koje bi vremenom mogle da predstavljaju vaš lični stil – koji će u jednom momentu biti zaista prepoznatljiv.
Osim toga, profil bi trebalo da popunite i kratkim tekstom o sebi ili o sadržaju koji nameravate da objavljujete kako bi svi koji pogledaju vaš profil mogli odmah da vide “o čemu se tu radi”.
2. Koristite haštagove
Jedan od načina da budete vidljivi na Instagramu su svakako haštagovi. Zahvaljujući njima vaše fotografije će biti grupisane zajedno sa fotografijama drugih korisnika koji su koristili isti haštag. Na ovaj način svi koji pretražuju Instagram po haštagovima imaće priliku da vidi i vašu fotografiju.
Ne treba zaboraviti i da postoji optimalan broj haštagova koje ćete koristiti za jednu fotografiju – ne treba preterivati, pa bi bilo najbolje da se ograničite na 12. Svaki put kad ukucate jedan haštag – Instagram će vam pokazati broj već objavljenih fotografija sa tim haštagom, odnosno njegovu popularnost na ovoj društvenoj mreži.
3. Kreativnost i inovativnost
Ukoliko želite da vremenom dođe do toga da ljudi čim poglaju fotografiju – znaju da je vaša, potrebno je da budete što kreativniji i inovativniji. Pokušajte da pronađete temu koja nije toliko rasprostranjena, a koja može biti interesantna većem broju ljudi. Pokrenite novi haštag – i budete “trendseter”.
4. Kvalitet je najbitniji
Ne poseduje svako profesionalni fotoaparat – ali to nije ni potrebno za korišćenje Instagrama. Novi modeli pametnih telefona imaju odlične kamere koje mogu praviti fotografije dovoljno dobrog kvaliteta za deljenje na ovoj društvenoj mreži.
Potrebno je zaista obratiti pažnju na kvalitet fotografije (rezoluciju fotografije), jer je dokazano da će se ljudima više svideti kvalitetnija, a manje originalna fotografija od one koja je originalnija i zanimljivija, ali je lošijeg kvaliteta.
5. Korišćenje filtera
Instagram je poznat po svojim veoma prepoznatljivim filterima koji koristi veliki broj ljudi. Ovo je naravno jedan od neizbežnih trendova na ovoj društvenoj mreži, ali ne uvek.
Ako se nađete u situaciji da želite da objavite neku fotografiju – ali ne možete da se odlučite koji biste filter iskoristili – onda je najbolje da ne stavite ni jedan. Koliko god da su popularni – oni se koriste kako bi fotografija izgledala bolje ili zanimljivije, a ako vi ne možete da odaberete jedan – to znači da je vaša fotografija već dovoljno dobra i spremna za objavu.
Uostalom, istraživanje se došlo do zaključka da originalne fotografije (bez filtera ili drugih načina obrade) dobijaju 10 odsto više lajkova i komentara.
6. Budite u interakciji sa drugima
Koristite sve prednosti i mogućnosti Instagrama, pa tako i mogućnost da komunicirate i budete u stalnoj interakciji sa svojim pratiocima, ali i sa onima koje vi pratite. Pišite komentare, šerujte njihove fotografije i slično.
Na ovaj način pokazaćete da ste otvoreni, druželjubivi – što većina ljudi ume da ceni. Uostalom, na ovaj način će vam Instagram pomoći i da lakše nađete ljude sa kojima imate nešto zajedničko (koji su lajkovali iste fotografije kao i vi i slično), što vas može dovesti do nove grupe pratilaca i povećati vašu popularnost na ovoj društvenoj mreži.
7. Optimalan broj objava
Iako više objava znači da ćete češće “iskakati” drugim na početnoj stranici ove društvene mreže – nekad ni to nije baš najbolji način da dođete do popularnosti. Ukoliko objavljujete previše sadržaja svakog dana – postoji mogućnost da ćete dosaditi drugima i da će vaše fotografije u budućnosti samo preskakati, umesto da se zadrže kada vide vašu objavu – i na primer lajkuju.
Postavljaje neki optimalni broj objava, u određenim vremenskim razmacima. Važno je da “ne nestanete” na sedam dana ili više – kako vas ne bi zaboravili svi vaši verni fanovi.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*