Stipendija za godišnji program razmene učenika u Latinskoj Americi 2016-2017

19/10/2015 13:03

Stipendija za godišnji program razmene učenika u Latinskoj Americi 2016-2017

Želiš li da narednu školsku godinu provedeš u Latinskoj Americi i upoznaš nov jezik i kulturu?

Interkultura i međunarodna mreža AFS Intercultural Programs raspisuju konkurs za dve delimične stipendije za godišnji program razmene učenika srednjih škola u 2016-2017. i to za:

  1. Školsku godinu u Meksiku ‒ stipendija u iznosu od 2500 evra
  2. Školsku godinu na Kostariki – stipendija u iznosu od 1800 evra

Učenici snose troškove do pune cene programa razmene, koja u potpunosti pokriva troškove učešća u programu razmene, avionsku kartu i međunarodno zdravstveno osiguranje. Detaljne informacije o programu dostupne su OVDE.

Uslovi konkursa

Pravo da konkurišu imaju učenici koji su:

  • Državljani Republike Srbije, koji imaju prebivalište u Srbiji i pohađaju školu u Srbiji
  • Rođeni između 01.11.1998. i 31.12.2000.
  • Redovni učenici srednje škole
  • U školi postigli minimum vrlo dobar uspeh u poslednje dve školske godine
  • Aktivni u školi i vanškolskim aktivnostima

Način prijavljivanja

Zainteresovani kandidati treba da:

  1. Popune detaljnu onlajn prijavu ‒ registracija i pristup prijavi vrši se preko sajta Interkulture.
  2. Napišu esej na temu „Kako želim da predstavim Srbiju u drugoj zemlji?“ dužine između jedne i dve kucane strane i pošalju ga mejlom na [email protected]. U mejlu napisati ime, prezime i naznačiti za koju stipendiju se kandidat prijavljuje.

Rok za prijavljivanje je 1. decembar 2015.

Izbor stipendista

Svi kandidati koji ispunjavaju formalne uslove konkursa biće pozvani na selekciju u decembru. Obaveštenje o užem izboru kandidata biće poslato svim učesnicima selekcije u februaru, nakon čega će biti obavljeni individualni razgovori sa kandidatima koji uđu u uži izbor. Konačni rezultati selekcije biće obavljeni u martu.

Poster1

19/10/2015 13:03

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments