Srednjoškolke pobedile na hakatonu

11/05/2021 18:23

Platforma za psihološko savetovanje uz pomoć koje bi žene zakazivale razgovore sa stručnjacima projekat je učenica prve godine niške Gimnazije “Bora Stanković”. I upravo sa tim nacrtom pobedile su onlajn hakatonu “Inovacije u biznisu”. Samo takmičenje je trajalo  48 sati, a u konkurenciji sedam ženskih ekipa, tim “The Powerpuff Girls” koji čine Jana Simić, Kaja Gavrilović i Tatjana Živadinović dobio je najviše poena.

Kako navodi portal Južne vesti, žene, devojke i tinejdžerke bi, zahvaljujući ovoj platformi, bile u prilici da postave pitanja na koja bi im odgovorilo neko stručno lice poput psihologa, psihijatra ili psihoterapeuta. Ta usluga bi mesečno koštala  30 evra mesečno, a ukoliko korisnice nisu u mogućnosti da plaćaju savetovanje,  postoji mogućnost besplatnog razgovora sa volonterima ili studentima psihologije.

– Tokom zatvaranja provodile smo vreme samo sa svojim porodicama i falio nam je razgovor. Pored toga suočavale smo se i sa pritiskom oko prijemnog ispita, primetile smo da su devojčice i devojke bile pod sve većim uticajem društvenih mreža gde sve deluje savršeno i zbog toga su dodatno razmišljale o svojim nedostacima i problemima. Svi oko nas su bili u lošijem mentalnom stanju – objasnjava Kaja Gavrilović.

Učenice su i članice učeničke kompanije EkoLim, koja proizvodi solarne panele od limenki i koja je pobedila na regionalnom takmičenju učeničkih kompanija, a o kojem smo već pisali. Među rezultatima hakatona su i aplikacija za čuvanje pasa, sajt za prodaju prirodne kozmetike, onlajn apoteka, aplikacija za onlajn zakazivanje termina kod lekara i platforma za pomoć osnovcima pri upisu u srednju školu.

Iz Deli prostora, gde se takmičenje i održalo, poručuju da se ovaj hakaton organizovao kroz projekat “Poveži žene – podeli znanje“, a koji sem nagrađivanja ima za cilj i promovisanje mladih ambicioznih ljudi kako bi bili primećeni u društvu i dobili finansijsku podršku za realizaciju svojih ideja.

 

11/05/2021 18:23

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments