Preliminarni rezultati prijemnog ispita za upis u školu u kojoj se deo nastave ostvaruje na stranom jeziku

28/05/2019 12:37

Preliminarni rezultati prijemnog ispita za upis u školu u kojoj se deo nastave ostvaruje na stranom jeziku

Prema preliminarnim podacima prijemni ispit za upis u srednju školu u kojoj se deo nastave ostvaruje na stranom jeziku – bilingvalna odeljenja položilo je ukupno 635 učenika.

Za polaganje prijemnog ispita prijavilo se 812 učenika, a na pismeni deo ispita 25. maja 2019. godine izašlo je 729 učenika.

Za 264 mesta u odeljenjima u kojima se deo nastave ostvaruje na engleskom jeziku prijavilo se 455 učenika, od kojih je ispitu pristupilo 413. Položila su 373 učenika.

U odeljenjima u kojima je deo nastave na francuskom jeziku za 165 mesta prijavio se 171 učenik. Na ispit je izašlo 144, a položilo je 127 učenika.

Za 60 mesta u odeljenjima u kojima se deo nastave ostvaruje na nemačkom jeziku prijavila su se 93 učenika. Ispitu su pristupila 82 učenika, dok je prijemni položilo 67 učenika

U odeljenjima, gde se deo nastave održava na ruskom jeziku za 45 mesta prijavila su se 52 učenika. Ispit je polagalo 49 učenika, a položilo je 46 učenika.

Za 30 mesta u odeljenju u kome se deo nastave ostvaruje na italijanskom jeziku ispit je polagao 41 kandidat. Ispit su položila 22 učenika.

Konkursom za upis učenika u prvi razred srednje škole u Republici Srbiji za školsku 2019/2020. godinu predviđena su 564 mesta za upis učenika koji deo nastave ostvaruju na engleskom, francuskom, nemačkom, ruskom i italijanskom jeziku. Osim u gimnazijama bilingvalna odeljenja su predviđena i u dve stručne škole.

Prijemni ispit je održan 25. i 26. maja, a sastojao se iz dva dela: pismenog testa iz stranog jezika i usmene provere znanja stranog jezika.

Kandidat je ispunio uslov za usmenu proveru znanja stranog jezika ukoliko je na pismenom testu ostvario najmanje devet bodova od maksimalnih 15 bodova. Na usmenom delu ispita, 26. maja bilo je moguće ostvariti najviše pet poena.

28/05/2019 12:37

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments