Sadržaj sajta u skladu sa vašim raspoloženjem!
Povezane objave
S obzirom na to da smo sve duže i češće za računarom i da se sve veći broj poslova obavlja preko kompjutera i interenta, naučnike je zainteresovalo i ponašanje ljudi za računarom.
Na to kako se osećamo u određenom trenutku može zavisiti situacija u kojoj se nalazimo – da li smo kod kuće ili na radnom mestu, na odmoru ili u toku radnog vremena i slično, kao i mnoge druge pojedinosti.
Ono što je interesantno jeste to – na koji način sve možemo pokazati kako se osećamo, a da pritom ne kažemo ni jednu reč.
Upravo su se time bavili i istraživači koji su došli do vrlo zanimljivih zaključaka. Naime, važe raspoloženje može da oda čak i način na koji koristite kompjuterski miš.
Stručnjaci sa Univerziteta “Brigam Jang” iz savezne američke države Juta, otkrili su svojim eksperimentom da ljute osobe svoje frustracije iskazuju upravo kroz način na koji pomeraju miš. Njihova frustracija se prikazuje u velikoj brzini kojim pomeraju kompjuterski miš, a da pritom ne bivaju previše precizni.
Naučnici su namerno, zarad eksperimenta, naljutili određenu grupu ljudi kako bi kasnije mogli da prate način na koji se oni ponašaju kada sednu za svoj računar.
Cilj ovog istraživanja je da se utvrdi povezanost raspoloženja sa načinom na koji koristimo računar i pokrećemo kompjuterski miš.
Vođa projekta i istraživanja, Džefri Dženkins, smatra da je moguće na osnovu pokretanja miša proceniti u kakvom je raspoloženju osoba, što bi moglo da pomogne u prilagođavanju veb sajtova potrebama korisnika. Ukoliko bi se uspešno procenilo raspoloženje korisnika lakše bi se prilagodio interfejs veb sajta kako bi se eliminisao stres ili ponudila pomoć.
Na ovaj način dizajneri internet stranica imaće priliku da ponude korisnicima bolji sadržaj koji je u skladu sa njihovim raspoloženjem i potrebama u tom trenutku, čime bi duže zadržali njihovu pažnju na sadržaju koji nude.
Pored istraživanja na osnovu pomeranja i kliktanja kompjuterskim mišem, naučnici će se baviti i prevlačenjem i tipkanjem po ekranima mobilnih uređaja, kako bi na isti način uspeli da prepoznaju kada je korisnik frustriran i kada postoji mogućnost da zbog toga napusti veb stranicu na kojoj su.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*