Yamaha nagrada za grafički dizajn
Povezane objave
Korporacija Yamaha predstavila je konkurs za nagradu za grafički dizajn 2015. godine. Takmičenje predstavlja potragu za novim dizajnima simbola, oznaka i piktograma koji promovišu temu “koncept” na univerzalan način, u najrealnijem smislu. Tema takmičenja je “Grafički oblik KANDO-a”. Tema potiče od japanske reči i filozofije “KANDO”, koja znači osetljivost, ili dirnutost. Kando filozofija predstavlja moto i Yamaha muzike i motornih vozila.
Konkurs je otvoren za ostvarene dizajnere i dizajnere vizualne komunikacije ili kolektive dizajnera.
Grand Prix nagrada iznosi 10.000$ (približno 7.800€).
Da biste se prijavili, treba da ispunite onlajn formular ovde. Za sve digitalne radove, pošaljite svoje radove u JPEG formatu, rezolucije 72 piksela po inču, a u podešavanjima odabrati RGB boje. Takođe je potrebno da opišete vaš koncept u 200 reči.
Rok za prijavu je 1. novembar 2014. godine. Glavna nagrada će biti najavljena u medijima u januaru 2015. godine.
Website: www.graphic-day.com
Oblast: Grafički dizajn
Zemlja: Japan, Tokio
Jezik: Engleski
Ostale nagradne konkurse pogledajte OVDE
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*