Obuka za zaposlene u cilju suzbijanja nasilja

21/04/2021 18:22

Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja predstavilo je danas video obuku za zaposlene u ustanovama obrazovanja i vaspitanja – Primena Pravilnika o protokolu postupanja u ustanovi u odgovoru na nasilje, zlostavljanje i zanemarivanje.  Kako su saopštili, u cilju unapređivanja intersektorske saradnje u zaštiti od svih oblika nasilja koja obuhvataju decu i učenike Radna grupa Vlade Republike Srbije za suzbijanje nasilja u školama kao jedan od svojih zaključaka inicirala je izmene postojećeg Pravilnika o protokolu postupanja u ustanovi u odgovoru na nasilje, zlostavljanje i zanemarivanje.

U skladu sa zaključkom Radne grupe Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja je donelo Izmene Pravilnika o protokolu postupanja u ustanovi u odgovoru na nasilje, zlostavljanje i zanemarivanje. Кljučne izmene su obuhvatile oblast intersektorske saradnje, reagovanje na situacije nasilja prema zaposlenima u sistemu obrazovanja, isticanje odgovornosti za blagovremeno reagovanje i postupanje škole i porodice, unapređivanje procedura na nivou predškolskog vaspitanja i obrazovanja.

Pored obezbeđivanja kontinuiranog unapređivanja zakonske regulative, Ministarstvo posebnu pažnju poklanja i osnaživanju zaposlenih za primenu procedura u svakodnevnom školskom kontekstu. Кako bi pružilo podršku svim zaposlenima u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama, Ministarstvo je u saradnji sa Centrom za interaktivnu pedagogiju izradilo video obuku u cilju povezivanja postojećeg Pravilnika sa preventivnom pedagoškom praksom i postupanjem u situacijama zaštite od nasilja.

Ovim putem koristimo priliku da se zahvalimo svim saradnicima koji su učestvovali u izradi obuke ali i da pozovemo sve zaposlene u ustanovama obrazovanja i vaspitanja da pohađaju obuku i upoznaju se sa izmenama Pravilnika i njegovom primenom u praksi.

Video obuka i prateće uputstvo su dostupni na LINКU.

 

21/04/2021 18:22

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments