Kako glase turistički slogani širom sveta?

26/07/2022 10:58

Znate li koji je turistički slogan Srbije?

Kreiranje unikatnog i prepoznatljivog slogana predstavlja pravi izazov.

Mapa turističkih slogana

Sajt FamilyBreakFinder, sakupio je na jednom mestu, odnosno smestio na jednu mapu, turističke slogane svih zemalja sveta. Primamljiv slogan itekako može uticati na porast posete određenoj zemlji i predstavalja idealan “marketinški trik”. Postoje slogani koji mogu biti pravi izazov, zatim oni savršeno jednostavni, do onih sa pravopisnim greškama, kako bi možda delovala kul, ali i oni poetični.

Idealna reklama

Ne postoji loš marketing, sve je reklama. Ali, potrebno je osmisliti nekoliko reči koje će najboje predstaviti zemlju i koja će privući veliki broj turista. Zato osmišljavanje slogana predstavlja pravi izazov, a evo kako su to uradile pojedine države.

Prema statistici sajta FamilyBreakFinder, 38 država nema slogan, a među njima se nalaze Koreja i Švedska.

Opis u nekoliko reči

Za jednostavnost su se odlučile Slovačka i Jermenija, pa tako njihovi slogani glasi ovako:

“Putovanje u Slovačku – dobra ideja” , “Posetite Jermeniju”.

A postoje i one koje su unele malo poetike, pa tako turistički slogan Kolumbije zvuči ovako – “Kolumbija je magični realizam”.

Ili slogan Butana – “Sreća je mesto”.

Pri kreiranju slogana, duhovitost su pokazale država Džibuti – “Djibeauty”, zatim Mađarska, koja se poslužila trendom igre rečima – “Think Hungary more than expected” ili nejasnoće poput El Salvadora – “zemlja 45 minuta”.

Najviše se ističe reč – prelepo, dok pojedine države koriste velika slova kako bi istakla značenje pa tako slogan Australije glasi – “There’s NOTHING like Australia”.

Ukoliko niste znali, slogan naše zemlje je “Moja Srbija”.

Ostale zemlje u regionu takođe imaju slogane, pa je tako slogan Crne Gore – “Divlja lepota”, BiH – “Srce jugoistočne Evrope”, Hrvatske – “Puna života”, Makedonije – “Vanvremenska Makedonija” i Slovenije – “Osećam Sloveniju” (I feel sLOVEnia).

26/07/2022 10:58

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments