Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda
Povezane objave
Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2014/2015. godinu raspisalo je Udruženje Srpska dizajn platforma.
Učesnici na konkursu mogu biti sva pravna i fizička lica sa svojim realizovanim i nerealizovanim radovima, odnosno – domaća ili inostrana mala, srednja i velika preduzeća, marketinške agencije, dizajn studiji i agencije i pojedinci (freelance dizajneri i studenti).
Radovi će biti nagrađeni po kategorijama – “Packtivity Awards” i tri “Grand Prix” priznanja.
“Grand Prix” priznanja dodeljuju se za najbolji dizajn realizovanog pakovanja proizvoda, za najbolji dizajn nerealizovanog pakovanja proizvoda i za najbolji dizajn proizvoda široke potrošnje.
Pre slanja radova, preuzima se prijavni formular sa sajta, a potrebno je i saglasiti se sa uslovima konkursa.
Svi detalji o konkursu mogu se pročitati na sajtu pasktivitiy.rs.
Učestvovanje na konkursu plaća se, a za studente cena je 1.000 dinara.
Konkurs je otvoren do 6. aprila do 12 časova.
Pobednici će biti proglašeni 7. aprila kada Srpska dizajn platforma organizuje konferenciju “Packtivity4” u saradnji sa Privrednom komorom Srbije.
Ostale nagradne konkurse pogledajte OVDE.
Izvor: RTV
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*