Trikovi koji smanjuju rizik da se zarazite korona virusom

30/03/2020 13:04

Trikovi koji smanjuju rizik da se zarazite korona virusom

Najbolja mera predostrožnosti da se ne zarazite koronavirusom je da ostanete u kući. Ali, pošto treba da izađete da biste otišli u nabavku, imate potrebu za planom kako da smanjite na minimum rizik od kontaminacije.

U idealnim uslovima, inficirane osobe se ne šetaju među zdravima, ali je problem što postoje asimptomatični prenosioci.

Tako da, pokušajte da izbegnete gužve. Odustanite od kupovina vikendom, kada više ljudi ide u kupovinu. Pokušajte da obavite kupovinu ujutru ili posle ručka, tada je manje ljudi po prodavnicama. Obavezno zadržite rastojanje od najmanje metar ipo. Ne ulazite sa drugim ljudima u lift. Perite ruke i nosite rukavice. 

Koristite masku kada izađete iz kuće. Ako nemate maske i ne možete da nađete u prodaji, napravite sebi neku od tkanine, koristite marame ili ešarpe, a možete ih praviti i od ubrusa i vlažnih maramica, za šta možete da nađete uputstvo na internetu.

Nakon što se vratite kući, bacite masku i rukavice i operite ruke. Obavezno se izujte ispred vrata. Zatim obrišite stvari koje ste uneli alkoholom ili drugim sredstvom. Ono što možete operite toplom vodom i sapunom. A zatim opet operite ruke.

Ne dirajte lice rukama, a ruke perite što češće. Ako kijete ili kašljete pokrijte nos i usta maramicom, koju ćete odmah baciti.

Često dezinficirajte površine sa kojima ste u kontaktu, kako u kući, tako i na poslu, a ne zaboravite na telefon.

Vetrite prostorije u kojima provodite vreme. 

Nemojte piti vodu iz iste čaše iz koje je neko pio, nemojte koristiti isti pribor za jelo i izbegavajte da jedete van kuće.

Kupite suplemente, kojima ćete ojačati svoj organizam. Neki od najbitnijih sastojaka u borbi sa virusima su cink i vitamin C.

Virus se širi i korišćenjem novca sa kojim ulazi u kontakt veliki broj ljudi. Pokušajte da što češće koristite karticu i perite ruke nakon korišćenja iste.

30/03/2020 13:04

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments