Podizanje nivoa bezbednosti učenika u Novom Sadu

26/02/2015 11:11

Grad Novi Sad planira da do kraja godine uvede identifikacione kartice za sve učenike osnovnih i srednjih škola kako bi se povećala bezbednost dece.

Kontrolisanjem ulaska svakog pojedinca u školska dvorišta i škole može se podići nivo bezbednosti učenika, a to je upravo jedan od narednih koraka Koordinacionog tela za borbu protiv nasilja u osnovnim i srednjim školama Novog Sada.

Nasilje u školama najčešće se događa u školskim dvorištima, a uvođenjem kartica identifikacije moglo bi se sprečiti da u školsko dvorište uđe neko ko bi ugrozio bezbednost učenika. Nakon rebalansa budžeta grada, novac za identifikacione kartice đaka bio bi izvojen.

Srednja škola “Mileva Marić Ajnštajn” uvodi metal detektor na ulazna vrata škole, a ovaj sistem pregleda đačkih torbi mogao bi da se uvede i u druge škole koje se smatraju problematičnim. Planira se uvođenje video nadzora u svim školama koje to još uvek nemaju – unutar i van zgrade.

Kako bi se povećao nivo bezbednosti dece, pojačane aktivnosti imaće i policija, koja će biti u obavezi da još češće obilazi škole i kvartove oko njih. Do sada je u okolini škola pronađena vellika količina narkotika, predmeta za napad ali i nekoliko lica sa poternica.

Pored fizičkog nasilja, Koordinaciono telo obratiće veću pažnju i na sajber nasilje.

“U tom smislu ćemo pojačati i rad onih kolega koji su već opredeljeni kao školski policajci, da će njihovim izmeštanjem, znači ne u okviru same zgrade kako je bilo ranije, nego će ići u širi krug, oko kvartova škole gde će tu represivno i preventivnog dejstvovati kada imaju priliku i ovlašćenja da to rade”, rekao je Nenad Erdeljan, rukovodilac Grupe za suzbijanje maloletničke delinkvencije u Odeljenju kriminalističke policije Policijske uprave Novi Sad.

Prema podacima izveštaja Koordinacionog tela, u ovoj godini bezbednost učenika je bila na višem nivou u odnosu na prethodnu – bilo je manje prekršajnih i krivičnih dela.

Izvor: RTV

26/02/2015 11:11

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments