Počeo novi IT Karavan – za bezbednu upotrebu digitalnih tehnologija

28/02/2018 09:03

Počeo novi IT Karavan – za bezbednu upotrebu digitalnih tehnologija

U Beogradu je  počeo treći po redu IT karavan. za korisnu i bezbednu upotrebu digitalnih tehnologija.

Početak ove kampanje najavile su pomoćnica ministra prosvete za predškolsko i osnovno obrazovanje i vaspitanje Vesna Nedeljković i državni sekretar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacije Tatjana Matić.

Vesna Nedeljković rekla je da ovakve kampanje daju rezultate, jer deca najbolje uče na očiglednim primerima.

“Ovo je sjajan način da deca na njima prihvatljiv način razumeju koje ih sve opasnosti vrebaju i koliko moraju biti oprezni dok surfuju internetom”, kazala je Nedeljković.

Ona je ocenila da se koncept učenja drastično menja i da se mora obezbediti da deca budu sigurna u digitalnom svetu i najavila da će učenici od septembra na telefonima i računarima imati priliku i da uče sa digitalnih udžbenika.

Dodala je da Ministarstvo prosvete u prethodne tri godine bilo partner u ovom projektu i izrazila zadovoljstvo što se ove godine kampanji priključila i Nacionalna asocijacija nastavnika i roditelja. Državna sekretarka Ministarstva trgovine Tatjana Matić kazala je da cilj kampanje nije da se deci drže predavanja.

IT karavan u gradovima Srbije

Predstavnik kompanije Majkrosoft Ivan Živković istakao je da će ta kompanija nastaviti da podržava ovakve inicijative.

Partneri Ministarstva trgovine su Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i kompanija Majkrosoft, a ove godine pridružili su se i Nacionalna asocijacija roditelja i nastavnika Srbije i Fondacija Petlja.

Program karavana čine edukativna predstava o bezbednosti dece na internetu i radionice za učenike i roditelje.

Osim Beograda, IT karavan će do 27. marta obići i Novi Sad, Suboticu, Niš i Novi Pazar.

U prethodne dve godine IT karavan je sproveden u ukupno 28 gradova, za više od 10.500 đaka iz 32 škole u Srbiji.

28/02/2018 09:03

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments