Zašto Instagram toliko privlači mlade?

30/03/2020 11:09

Pokazalo se da omladinu prvo privlači You Tube kanal, a već zatim  Instagram. Facebook je prešao na skromno četvrto mesto. Iako se Instagram kotira tako visoko, mogućnosti koje ova mreža pruža se tek otkrivaju i unapređuju.

U odnosu na obične postove, sjajne rezultate pokazao je Instagram Story. Potencijalni preduzetnički manevri nalaze se baš tu i u koncipiranju pouzdanog copy-ja koji će privući na aktivnost (praćenje, komentar, kupovinu i slično).

Vremenom se pokazalo da nije sve u što većem broju pratilaca i deljenju fotografija koje će tek tako da stoje na profilu. 

Kako postići željeni efekat?

  • Proverite statistiku (sviđanja, deljenja i komentare) svojih fotografija,
  • Eksperimentišite sa novim fotografijama,
  • Ne otkrivajte sve na storijima,
  • Unapredite opremu, u zavisnosti od svojih finansijskih mogućnosti,
  • Pitajte druge za mišljenje,
  • “Kopirajte” druge, ali samo one najbolje,
  • Vodite računa da ne prezasitite svoje pratioce,
  • Trudite se da imate nešto drugačije i “neviđeno”.

Tajna je u interakciji i povratnoj informaciji

Instagram podstiču interakciju korisnika sa objavama. U zavisnosti od toga koliki vam je budžet, obavezno koristite mogućnost ciljanog oglašavanja (bust), jer je to jedan od sjajnih načina da dođete do svoje publike i da budete viđeni, pa i da ostvarite tu željenu interakciju.

Zašto je važno da ste tu?

U junu 2018. godine, Instagram je imao preko milijardu korisnika, a preko 70% korisnika su mladi do 35 godina. Prema podacima kompanije SimilarWebkorisnici provode u proseku 53 minuta dnevno na Instagramu.

Na kraju, budite što informisaniji i radite na svom znanju koje ćete implementirati u rad na društvenim mrežama koje će vam, nakon toga, uvećati poslovni poduhvat.

30/03/2020 11:09

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments