Zašto Instagram toliko privlači mlade?
Povezane objave
Pokazalo se da omladinu prvo privlači You Tube kanal, a već zatim Instagram. Facebook je prešao na skromno četvrto mesto. Iako se Instagram kotira tako visoko, mogućnosti koje ova mreža pruža se tek otkrivaju i unapređuju.
U odnosu na obične postove, sjajne rezultate pokazao je Instagram Story. Potencijalni preduzetnički manevri nalaze se baš tu i u koncipiranju pouzdanog copy-ja koji će privući na aktivnost (praćenje, komentar, kupovinu i slično).
Vremenom se pokazalo da nije sve u što većem broju pratilaca i deljenju fotografija koje će tek tako da stoje na profilu.
Kako postići željeni efekat?
- Proverite statistiku (sviđanja, deljenja i komentare) svojih fotografija,
- Eksperimentišite sa novim fotografijama,
- Ne otkrivajte sve na storijima,
- Unapredite opremu, u zavisnosti od svojih finansijskih mogućnosti,
- Pitajte druge za mišljenje,
- “Kopirajte” druge, ali samo one najbolje,
- Vodite računa da ne prezasitite svoje pratioce,
- Trudite se da imate nešto drugačije i “neviđeno”.
Tajna je u interakciji i povratnoj informaciji
Instagram podstiču interakciju korisnika sa objavama. U zavisnosti od toga koliki vam je budžet, obavezno koristite mogućnost ciljanog oglašavanja (bust), jer je to jedan od sjajnih načina da dođete do svoje publike i da budete viđeni, pa i da ostvarite tu željenu interakciju.
Zašto je važno da ste tu?
U junu 2018. godine, Instagram je imao preko milijardu korisnika, a preko 70% korisnika su mladi do 35 godina. Prema podacima kompanije SimilarWeb, korisnici provode u proseku 53 minuta dnevno na Instagramu.
Na kraju, budite što informisaniji i radite na svom znanju koje ćete implementirati u rad na društvenim mrežama koje će vam, nakon toga, uvećati poslovni poduhvat.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*