Testiranje “dislike” opcije

13/04/2021 18:40

Testiranje “dislike” opcije

YouTube je krajem marta počeo da radi na novom ažuriranju. Preciznije, testiraju funkciju kojom bi se uklanjao broj dislajkova na nekom video-snimku. Kako su objavili, eksperimentišu sa skrivanjem “dislike” opcije, a kao glavni razlog za ovakav potez je “sve veći broj ciljanih dislajkova, kako bi se određeni kreatori diskreditovali”.

U trenutnom podešavanju, statistike za sviđanja i nesviđanja su vidljive na pojedinačnoj stranici YouTube kreatora. U narednom periodu samo će sviđanja biti javno prikazana na video snimku. Kako su objasnili, već neko vreme ova kompanija je zabrinut zbog odnosa publike prema pojedinim snimcima. Tačnije, dislajkovi su počeli da se koriste za napade na kreatore, a što jako učite na njihovu kreativnost i rad uopšte.

pročitajte još i : 8 koraka do uspešnog YouTube kanala

Kreatori se oslanjaju na lajkove i antipatije kao oblik povratnih informacija da bi nastavili u stvaranju i unapređivali svoje kreativne rezultate. Ali, namerno davanje loše ocene lako može pretvoriti korisno u nešto sastvim drugo. Iz kompanije, još kažu i da kada su prvi put objavili da će se baviti rešavanjem problema sa nesviđanjima 2019. godine, razmatrale su se ideje: sakrivanje brojeva kako za lajkove, tako i za nesviđanja, dodavanje nove opcije koja bi omogućila bolju interakciju ili potpuno uklanjanje „like“ i „dislike“.

Sada su bliži rešenju prema kojem će kreatori imati mogućnost da uklone , ali će i dalje moći da vide koliko je ljudi dislajkovalo njihov video-snimak. Razlika je u tome što što ova informaicja neće biti dostupna gledaocima, kao što je trenutno. Za sada funkcija će biti dostupna samo ograničenom broju korisnika, a još uvek se ne zna da li će dobiti i svetsku “pokrivenost”.

možda vas zanima i Kako isključiti reklame na YouTube snimcima?

Iz YouTube još i zaključuju da je očigledno da su sviđanja pozitivna, ali jurnjava za brojem lajkova može imati svoj negativan uticaj na kreatore čiji egzistencijalni rad zavisi od pomnog praćenja interakcija sa njihovim postovima. Oni još upozoravaju i da ne rade testiranja “dislike” opcije na video snimcima svih kreatora, već odabranim,  pa ukoliko autori primete neka dešavanja na svojim kanalima trebalo bi da se jave kompaniji.

 

 

 

13/04/2021 18:40

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments