Besplatno prisustvo na ADIT2015 konferenciji
Povezane objave
ITAcademy organizuje konferenciju o mobilnom oglašavanju, pod nazvom ADIT2015, koja se održava u utorak, 8. decembra, sa početkom u 10 časova.
Oni koji su zainteresovani da učestvuju u ovoj konferenciji imaju priliku da osvoje jedno od 20 besplatnih mestana ovom događaju.
Potrebno je samo da daju najbolji odgovor na pitanje – zašto treba da učestvuju na konferenciji i da se prijave OVDE.
20 odabranih učesnika biće obavešteni mejlom ili telefonom jedan dan pre konferencije (7. decembra).
Svi koji ne budu mogli da prisustvuju konferenciji ADIT2015 moći će da ovaj program prate putem live streama, prijavljivanjem na ovom linku.
Ovogodišnji ADIT2015 kao glavnu temu imaće nove trendove u mobilnom marketingu, način korišćenja Google alata u mobilnom oglašavanju, način na koji Twitter efikasno može da se koristi za mobilni marketing, najbolji način da se dizajniraju oglasi za mobilno oglašavanje, kao i važnost prilagošavanja e-mail marketinga mobilnim korisnicima.
Posebno zanimljiva tema će biti način na koji se može doći do novih, ali i kako zadržati stare korisnike mobilnih aplikacija. Mobilne aplikacije danas donose veliku zaradu, a s obzirom na to da statistike pokazuju da samo 15 odsto korisnika nastavi da koristi aplikaciju dan nakon što je instalira, ovo predstavlja veliki izazov za sve one koji žele da povećaju broj aktivnih korisnika svojih mobilnih aplikacija i ostvare zaradu.
O ovim aktuelnim temam na konferenciji ADIT2015 govoriće stručnjaci sa bogatim iskustvom u oblasti mobilnog marketinga. Zahvaljujui brojnim digitalnim kampanjama koje su do sada radili, oni će moći učesnicima da približe prednosti mobilnog oglašavanja i trendove iz obe oblasti.
Više o programu konferencije ADIT2015 nalazi se ovde.
ADIT2015 konferenciju organizuju ITAcademy i InternetAcademy – dve vodeće edukativne ustanove u oblasti IT-ja i Internet poslovanj, čiji je osnivač LINK group. S obizrom na to da će mobilni uređaji premašiti sve ostale platforme u pogledu oglašavnja, cilj ove konferencije je da se sazna koji nas sve trendovi u ovoj oblasti očeuju i kako efikasno iskoristiti mobilno oglašavanje.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*