Plaćena stručna praksa u edukativnom centru “Elis” u Rusiji

22/10/2014 11:27

Mladi se danas suočavaju sa mnogim izazovima, a jedan koji se sve češće javlja kao zahtev pri zapošljavanju je radno iskustvo, koga je teško steći. Ukoliko imate međunarodno praktično iskustvo, to može doprineti ne samo lakšem zapošljavanju, već i ličnom razvoju i proširenju vaših vidika.

Iako je jedna od najbrže rastućih ekonomija na svetu, u Rusiji samo 7% stanovnika govori engleski jezik, a više od 76 procenata nikad nije putovalo van zemlje. Upravo su to razlozi za potrebom mladih kadrova iz inostranstva koji će u Rusiju doneti pogled na obrazovanje iz druge perspektive.

Zbog velike potrebe za razvojem obrazovanja, a pre svega jezičkih veština kod mladih, studentima i diplomcima iz Srbije pruža se prilika da obavljaju stručnu praksu u oblasti predavanja engleskog i drugih jezika, a naknada za praksu je u visini prosečne zarade i obezbeđuje se preko programa Global Talent. U sklopu programa izdvaja se praksa u edukativnom centru “Elis” u Rusiji, u gradu Neftekamsk.

Ovom centru su potrebni mladi, energični ljudi koji će biti deo tima predavača za više od 400 polaznika. Osim održavanja časova, praktikant upoznaje polaznike sa svojom tradicijom i kulturom, što dodatno uvećava vrednost prakse za obe strane. Nove, interaktivne metode učenja i dodatne aktivnosti pored držanja časova su ono što izdvaja ovaj jezički centar od drugih u gradu.

Radno vreme: 14-19h (radnim danima i nedeljom), 30h nedeljno

Plata: 588$, obezbeđen smeštaj

Trajanje prakse: 3 meseca

Uslovi prijave:

  • Studenti i diplomci do 30 godina starosti
  • Znanje engleskog jezika
  • Filolozi ili pedagozi

Dodatne informacije o praksi možete dobiti putem prijave na sajtu GlobalTalent ili preko sledećeg kontakta:

Dunja Ilić
Potpredsednik za globalni program stručnih odlazećih praksi
Lokalna kancelarija Beogradska Bankarska Akademija 069/3187878
[email protected]

 

Ostale prakse pogledajte OVDE.

22/10/2014 11:27

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments