Definicija strateškog marketinga
Strateški marketing je moderan upravljački koncept permanentnog prilagođavanja aktivnosti marketinga i celog preduzeća promenljivoj okolini.
Strateški internet marketing obuhvata analizu faktora okruženja, snaga i slabosti preduzeća, strateško planiranje marketinga, realizaciju, kontrolu i reviziju marketinga.
Strateško internet marketing planiranje podrazumeva:
-
utvrđivanje ciljeva,
-
formulisanje strategije kompanije/preduzeća,
-
izbor marketing strategija za ciljne/interesne grupe,
-
razvoj i primenu marketing programa koji su usmereni ka zadovoljenju potreba ciljnih grupa.
Internet marketing plan
Da bi firma dobro funkcionisala, potrebno je da ima svoj internet marketing plan, a ne da deluje stihijski.
Pravljenje internet marketing plana je ozbiljan posao i sastoji se od 7 delova:
-
prvi deo: poslovni pregled i izvršni rezime,
-
drugi deo: primenite internet marketing statistike,
-
treći deo: strategija marketing komunikacija,
-
četvrti deo: operativna grupa za internet marketing,
-
peti deo: implementacija internet marketing programa,
-
šesti deo: planiranje budžeta za internet marketing,
-
sedmi deo: rezime internet marketing plana,
-
osmi deo: obezbediti dokumenta.