Stipendije za izuzetno nadarene učenike i studente

28/07/2016 15:00

Stipendije za izuzetno nadarene učenike i studente

Ministarstvo prosvete, nauke i tenhnološkog razvija objavilo je Konkurs za dodelu učeničkih i studentskih stipendija izuzetno nadarednim učenicima i studentima.

Kriterijumi za dobijanje stipendije – učenici

Pravo na stipendiju za izuzetno nadarene učenike imaju učenici srednjih škola čiji je osnivač Republika Srbija, autonomna pokrajina ili jedinica lokalne samouprave, koji su drugi ili viši razred, prvi put upisani u određeni razred u tekućoj školskoj godini, čije se školovanje finansira iz budžeta Republike Srbije.

Osim toga, učenici moraju imati državljanstvo Republike Srbije, odličan opštin uspeh i osvojeno jedno od prva tri mesta na međunarodnim i republičkim takmičenjima koja se nalaze u kalendaru takmičenja učenika srednjih škola.

Kriterijumi za dobijanje stipendije – studenti

Na stipendiju za izuzetno nadarene studente imaju svi studenti visokoškolskih ustanova čiji je osnivač Republika Srbija, autonomna pokrajina ili jedinica lokalne samouprave, počevši od treće godine studija, koji su prvi put upisani u tekućoj školskoj godini na studije prvog, drugog ili trećeg stepena.

Na konkurs za stipendije za nadarene studente mogu se prijaviti studenti, koji pored navedenih uslova ispunjavaju i sledeće: da imaju državljanstvo Republike Srbije, da imaju prosečnu ocenu u toku dosadašnjeg studiranja najmanje 9,00, da su položili sve ispite iz prethodnih godina studija i koju da su u kontinuitetu upisivali godine studiranja na teret budžeta Republike Srbije.

Rok za prijavu

Kandidati koji ispunjavaju uslove propisane Konkursom, za stipendiju za izuzetno nadarene učenike i studente potrebno je podneti prijavu sa potrebnom dokumentacijom u periodu od 1. oktobra do 1. novembra 2016. godine.

Tekst Konkursa za dodelu stipendija izuzetno nadarenim učenicima i studentima za školsku 2016/2017. godinu nalazi se OVDE.

28/07/2016 15:00

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments