Borba za toleranciju i razumevanje – fotografijom

05/01/2016 15:53

Borba za toleranciju i razumevanje – fotografijom

Sa ciljem da uključi mlade u borbu za toleranciju i razumevanje, UNICEF je organizovao takmičenje za najbolju – “NajKul” fotografiju na Facebook-u.

Fotografija koja na najbolji način promoviše pozitivnost, toleranciju, poštovanje i razumevanje na internetu i društvenim mrežama imaće šansu da pobedi.

Svi korisnici društvene mreže Facebook mogu putem aplikacije pod nazivom “Kako biti cool na netu”, koja se nalazi na Facebook stranici – “Biraj reči, hejt spreči” da postave svoje fotografije.

Važno je da fotografija na bilo koji način promoviše vrednosti kampanje UNICEF-a kako bi se među mladima širila inicijativa za borbu protiv diskriminacije i za toleranciju i poštovanje.

Uz fotografiju je potrebno da stoji i adekvatna poruka, a takmičenje funkcionište po principu lajkova – fotografija sa najviše lajkova će pobediti.

“Kako biti cool na netu” je aplikacija koja ima za cilj da animira mlade ljude u Srbiji da se bore protiv digitalnog nasilja, dajući im neophodan set informacija da ga prepoznaju, zaustave i da na njega adekvatno reaguju, čime mogu zaštititi i sebe i druge.

Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja u saradnji sa UNICEF-om i kompanijom Telenor pokrenuli su projekat “Prevencija digitalnog nasilja”, u okviru kojeg je nastala i aplikacija “Kako biti cool na netu”.

Takmičenje za najbolju fotografiju na Facebook-u traje do 28. februara 2016. godine.

Žiri će analizirati profile prvorangiranih kandidata, koji su najviše učestvovali u komunikaciji sa korisnicima Facebook-a, koji su imali najviše lajkova na sliku, komentara i šerova.

Nagrada za pobednika takmičenja je mobilni telefon iPhone 5S, drugoplasirani će osvojiti Samsung J5, dok će trećeplasirani osvojiti tablet Lenovo A8-50.

Kompanija Telenor je obezbedila nagrade za najbolje kandidate koje će biti uručene na posebnom događaju koji će biti organizovan u čast NajKul lika/likinje na netu.

05/01/2016 15:53

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments