5 antistres tehnika koje zapravo ne funkcionišu

24/11/2017, 11:57

5 antistres tehnika koje zapravo ne funkcionišu

Stres je svuda oko nas i svako se drugačije nosi sa njim. Iako postoje neki univerzalni saveti kako umanjiti sam stres i njegove posledice, neki od njih baš i nisu efikasni. Otkrijte koje to antistres tehnike nemaju nikakav efekat.

Gledanje TV-a

Ovo posebno praktikuje mlađa populacija. Ipak, nemački i danski istraživači pokazali su da metod uklanjanja stresa gledanjem serija i filmova zapravo donosi kontraefekat. Uz osećaj griže savesti zbog prokrastinencije, osobe koje ovako pokušavaju da se izbore sa stresom na kraju budu još nervoznije.

Analiziranje

Ukoliko se dogodi nešto što je uzorkovalo stres, većina nas pokušava da sagleda celu situaciju u potrazi za rešenjem. međutim, ovo može dovesti do preteranog analiziranja, a zatim i brojnih pitanja kako i zašto koja samo povećavaju nivo stresa.

Loše navike

Mnogi se s stresom nose tako što popiju času alkoholnog pića ili pak zapale cigaretu. Međutim, ovi poroci narušavaju zdravlje i mogu dovesti do bolesti zavisnosti. Umesto toga, pokušajte duboko da udahnete i izdahnete i da tako smirite um i telo.

Prejedanje

Većina ljudi, prilikom stresnih situacija, poseže za “hranom za utehu“. Međutim, slatkiši, grickalice i dupli čizburger nam neće umanjiti nervozu niti će nas učiniti srećnijima. Pored gojaznosti, ovako štetimo svom zdravlju. Radije izaberite zdravije namirnice, poput orašastih plodova ili voća.

Društvene mreže

Iako odlazak na Fejsbuk ili Instagram zvuči kao sjajna ideja za pauzu nakon napornog dana, brojne studije pokazale su da kada se osećamo depresivno ili smo pod stresom, društvene mreže mogu samo da pogoršaju trenutno stanje. Usled sindroma upoređivanja sa drugima, nečiji uspeh, u ovim trenucima može loše da utiče na nas.

 

Povezane objave

24/11/2017, 11:57

Komentariši:

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*