Besplatna radionica za decu „Budućnost počinje u učionici” u Savremenoj – roboti i programiranje na Teslinim danima

18/07/2019 10:55

Besplatna radionica za decu „Budućnost počinje u učionici” u Savremenoj – roboti i programiranje na Teslinim danima

Deca uzrasta od 6 do 11 godina imaju priliku da savladaju osnove programiranja i robotike na interaktivnoj radionici „Budućnost počinje u učionici”, koju u okviru Teslinih dana organizuju Savremena osnovna škola i Institut za moderno obrazovanje. Ova zanimljiva i edukativna radionica je potpuno BESPLATNA i održaće se u subotu, 20. jula, od 11 do 14 časova, u prostorijama Savremene osnovne škole i gimnazije, u Palati Beograd, Masarikova 5 (ulaz iz Kralja Milana).

Vaše dete može da upravlja robotima na jedinstvenom Smart STEM stolu, stekne znanja iz kodiranja i sazna mnoge zanimljivosti iz života Nikole Tesle kroz nesvakidašnje virtuelno putovanje. Pored toga što imate priliku da kroz igru naučite mnogo toga novog, vaše dete i vi moći ćete odlično da se zabavite.

Zbog određenog broja mesta, broj učesnika je ograničen i zato je važno da se prijavite što pre.

Razvoj robotike i osnovi programiranja od Tesle do Savremene

Kada je Tesla davne 1898. na izložbi u Njujorku prezentovao svoj robot-brod, koristeći bežične radio-talase, posmatrači su bili oduševljeni.

Danas, zahvaljujući najsavremenijoj tehnologiji, koja se koristi u nastavi u Savremenoj osnovnoj školi i koju ćete moći da koristite na radionici 20. jula, čak i najmlađi mogu da upravljaju robotima i savladaju osnove programiranja. Pogledajte i kako:

  • Na personalizovanom Smart STEM stolu, koji je deo STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) laboratorije u Savremenoj osnovnoj školi, deca i roditelji mogu pomoću znanja iz osnova programiranja, koja će takođe steći na ovoj radionici, da upravljaju robotima. Inače, dokazano je da ovakve aktivnosti utiču na poboljšanje memorije, koncentracije i kognitivnih sposobnosti deteta.
  • Set MeeBot Kit služi za sklapanje i dizajniranje robota, i to bez ikakvih alata, a uz Swift platformu deca mogu sama da programiraju robota tako da se kreće na različite načine. „Roboti” na taj način pomažu detetu da znatno razvije logičko mišljenje i fokus.
  • Roboti Alpha Pro i Sphero SPRK + pomažu deci da uče programiranje u kodu, što znači da im je put ka razvoju znanja iz nauke, tehnologije, inženjeringa i matematike otvoren od ranog detinjstva.

Na radionici u okviru Teslinih dana imaćete prilike da čujete i neke od zanimljivih i manje poznatih činjenica iz života velikog naučnika Nikole Tesle, koje će i vaše dete motivisati na nove izazove, i sve to kroz interesantno virtuelno putovanje pomoću VR naočara.

Najsavremenija tehnologija i IT znanja deo nastave u Savremenoj

Najmodernija tehnologija je neophodna za savremeno obrazovanje, a u Savremenoj osnovnoj školi upotreba ovakve tehnologije i sticanje IT znanja od početka su deo redovne nastave. Tehnologija je pažljivo izabrana i koristi se odgovorno, pod nadzorom učitelja i nastavnika, sa ciljem da deci olakša i učini zanimljivijim usvajanje novih znanja.

Učenici Savremene su se već oprobali u robotici i pod nadzorom nastavnika prave svoje prve korake u IT svetu:

Ja sam rešio da ću praviti robote kada porastem. To sam siguran i zato sam rešio da upišem Savremenu osnovnu školu! – izjavio je Maksim, koji jedva čeka 1. septembar i polazak u Savremenu.

Nastava u Savremenoj je personalizovana za svakog učenika, interdisciplinarna i kreativna kako bi deca razvila svoj pun potencijal.

Možda je baš vaš mališan budući naučnik koji će postaviti još naprednije temelje. Neka i on zakorači u IT svet i usvoji savremen pristup učenju!

Prijavite se i obezbedite svoje mesto na vreme za interaktivnu radionicu

Odmah se prijavite za radionicu „Budućnost počinje u učionici” i posmatrajte kako vaše dete uživa u učenju kroz igru, u pravljenju robota i ulasku u svet najmodernije tehnologije i savremenog obrazovanja! Vidimo se u subotu, 20. jula, u 11 sati!

18/07/2019 10:55

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments