Napravite dnevnik o svom putovanju i osvojite 500 evra!

10/08/2015 09:37

Napravite dnevnik o svom putovanju i osvojite 500 evra!

Rok za prijavu: 21. septembar 2015.
Mogu se prijaviti: studenti fakulteta ili visokoškolskih ustanova
Nagrada: 500 evra za putovanje i mogućnost objavljivanja dnevnika

Međunarodno takmičenje studenata u pravljenju dnevnika o putovanju organizuje Univerzitet Blez Paskal zajedno sa Asocijacijom „Il Faut Aller Voir Association and Kartocéros Editions“. Napravite dnevnik o vašem putovanju, koji kroz tekst i slike treba da dočara doživljaj putovanja ili susreta sa drugom kulturom. Autor treba da pokaže svoj osećaj za posmatranje i kreativnost. Format je potpuno proizvoljan, ali mora se opisati putovanje koje se stvarno dogodilo. To može biti putovanje na kom je bio pojedinac ili grupno putovanje. Dnevnik mora biti napisan na papiru i digitalni format se neće prihvatiti. Dnevnik može biti napisan na jeziku izbora.

Ko može učestvovati?

Takmičenje je otvoreno za studente upisane na fakultet ili visokoškolsku instituciju. Ne postoji ograničenje u godinama niti u nacionalnosti.

Nagrade

Žiri će oceniti dnevnike putovanja, a pobednici će se odabrati na osnovu sledećih kriterijuma: kvalitet proizvodnje, originalnost i prezentacija. Pobednici će osvojiti:

  • 500 evra za putovanje;
  • Priliku da prikažu svoj dnevnik na 16. Carnet de voyage festivalu u Klermon-Ferandu u Francuskoj;
  • Mogućnost objavljivanja dnevnika.

takmicenje za najbolji dnevnik putovanja

Kako se prijaviti?

Rok za prijavu radova je 21. septembar 2015. godine. Možete se priaviti preko onlajn formulara koji možete pronaći ovde. Učesnici treba da pošalju svoj dnevnik i fotokopiju studentskog indeksa do 30. septembra 2015. godine na sledeću adresu:

Université Blaise Pascal,
34 avenue Carnot, BP 185,
63006, Clermont-Ferrand

Za više informacije, posetite zvaničan sajt ili pročitajte Pravila konkursa.

Ostale nagradne konkurse pogledajte OVDE.

10/08/2015 09:37

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments