Novogodišnje odluke i kako da ih se pridržavate, prema naučnicima!

09/01/2019, 14:12

Novogodišnje odluke i kako da ih se pridržavate, prema naučnicima!

Najčešće novogodišnje odluke jesu ciljevi poput gubitka viška kilograma, obećanja da ćemo jesti zdravije ili da ćemo vežbati.

Većina ljudi ne bude uspešna u ostvarivanju ovih ciljeva, u najvećoj meri jer su one generalne i neodređene.

Ali ovde može da nam pomogne nauka. Koristeći specifične odluke, bazirane na nauci, možete da povećate šanse da se uspešno transformišete do dočeka 2020. godine. A evo i kako!

Najčešće novogodišnje odluke i kako ih ispuniti

Odluka: Gubitak kilograma i zdravija ishrana

Neka istraživanja pokatala su da dovoljno sna pomaže u umanjenu želje za nezdravom hranom, grickalicama i slatkišima. Takođe, osobe koje imaju dovoljno sna zadržavaju željenu telesnu težinu i održavaju bolje psihološko zdravlje. Tajna se, prema naučnicima, krije u tome što osobe koje imaju isprekidan san imaju i veći nivo proteina u organizmu, koji je povezan s većim rizikom od demencije i Alchamera.

Kako biste poboljšali san, nemojte jesti kasno, rashladite prostoriju pre spavanja, izbegavajte nasilan sadržaj na televiziji i popijte čak od kamilice, savetuju stručnjaci.

 Odluka: Vežbanje

Fizička aktivnost poboljšava celokupno zdravlje, ubrzava metabolizam, čini nas jačim, poboljšava kvalitet sna i memoriju i utiče pozitivno na raspoloženje.

Kako biste krenuli na vežbanje ove godine, neka vam vežbanje postane jutarnja rutina. Pored toga što su studije pokazale da jutarnje vežbanje ima jači efekat, tada smo i motivisaniji, nego da krenemo da vežbamo uveče, nakon napornog dana.

Stručnjaci takođe savetuju da izaberete aktivnost koja vam se dopada i koju biste rado obavljali, kao što je šetnja u prirodi, plivanje ili pak penjanje po prirodnoj ili veštačkoj steni.

09/01/2019, 14:12

Komentariši:

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*