7 motivacionih fitnes tajni koje zapravo deluju

13/02/2018, 11:05

7 motivacionih fitnes tajni koje zapravo deluju

Ukoliko ste doneli odluku da konačno promenite način života, da budete zdraviji i da više vežbate, poslušajte ove savete.

Sada veliki fitnes stručnjaci, sportisti i zagovornici zdravog života, a nekada lenji i nemotivisani pojedinci dali su savete kako da se motivišete i počnete da menjate sebe nabolje.

Najbolja fitnes motivacija

1.Nebo je granica- ako se fokusirate na korak po korak

Svako ko odluči da krene da vežba uglavnom želi rezultate odmah. Ipak, ovaj proces je dugotrajan, zato krenite strpljivo i korak po korak. Nemojte odmah da preterujete sa vremenom i količinom vežbanja, jer to može biti kontraproduktivno.

2. Male promene- veliki rezultati

Svaki trud se isplati, pa čak i najmanja sitnica. Idite stepenicama umesto liftom, pešačite do posla, ili izaberite da na posao idete biciklom. Ove male promene utiču dugoročno na vaše zdravlje.

3.Budite pozitivni

Na ceo proces menjanja gledajte kao na pozitivne promene od kojih ćete biti zdraviji i osećaćete se bolje. Pohvalite sami sebe kada uspete da obučete pantalone koje niste mogli godinama i nagradite se nekom sitnicom, kao što je odlazak u bioskop ili nova majica.

4. Ne poredite se sa drugima

Veoma je važno shvatiti da je svaki organizam drugačiji i da dok nekome treba manje vremena da bude u formi, nekome treba više. Fokusirajte se isključivo na sebe i nemojte dozvoliti da vas tuđi brži uspeh demorališe.

5. Olakšajte fitnes rutinu

Ne očekujte previše za kratko vreme. Polako i odlučno idite ka cilju i ne trkajte se sa vremenom. Ukoliko sebi stvarate pritisak, teže ćete ostvariti ono što ste zamislili.

6.  Aktivnost u kojoj uživate

Otkrijte koja vas to fizička aktivnost najviše usrećuje. Nekima je to trčanje, grupni treninzi, ili pak vožnja biciklom, dok drugi satisfakciju nalaze u pilatesu ili pak plivanju. Isprobajte više načina vežbanja i izaberite ono koje vam najviše odgovara.

7. Dugoročni ciljevi

Umesto da zacrtate cilj da do kraja meseca izgubite toliko i toliko kilograma, gledajte širu sliku i izaberite dugoročniji plan. Uz to, ovakav način života treba da vam postane rutina, a ne deo cilja da smršate.

Povezane objave

13/02/2018, 11:05

Pretraga

_Edukacija_300x250px
baner-edukacija