Počinje kampanja Ministarstva prosvete i RTS-a: “Budi drug- spreči nasilje”

22/02/2018, 09:22

Počinje kampanja Ministarstva prosvete i RTS-a: “Budi drug- spreči nasilje”

Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Javna medijska ustanova „Radio-televizija Srbija” pokreću medijsku kampanju “Budi drug –spreči nasilje” čiji je cilj zaštita dece i mladih od nasilja i razvijanje pozitivnog sistema vrednosti.

Sporazum o saradnji Ministarstva i Javne medijske ustanove potpisali su ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Mladen Šarčević i generalni direktor RTS-a Dragan Bujošević.

“Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja posebnu pažnju posvećuje prevenciji nasilja”, rekao je ministar Šarčević i naglasio da je važno da se radi na razvijanju pozitivnih vrednosti, humanosti, saradnje, razumevanja, razvijanju drugarstva i da sarađujemo sa svima koji mogu da daju doprinos.

“Poruke koje šaljemo nisu teorija negu su rezultat iskustva i zajedničkog rada stručnjaka, dece, nastavnika i roditelja, dodao je ministar i istakao da su se novinari, sportisti, glumci, muzičari i druge javne ličnosti odmah i bez oklevanja odazvale pozivu i prihvatile da učestvuju u kampanji podržavajući naš napor da radimo zajedno za dobrobit naše dece”, dodao je ministar.

Generalni direktor RTS Dragan Bujošević rekao je da je posao Javnog servisa da decu uči da postanu „dobri i pristojni ljudi“.

Promoteri kampanje, poznata tv lica Slobodan Šarenac i Dragana Kosjerina ocenili su da je ova kampanja sjajna stvar. Slobodan Šarenac je istakao da je vršnjačko nasilje problem celog društva i da je to tema o kojoj ne sme da se ćuti.

Budi drug- spreči nasilje

Kratke video-spotove, sa jasnim porukama, RTS će emitovati u okviru televizijskog i radio programa pred najgledanije i najslušanije emisije.

Ciljna grupa su mladi od 18 godina, ali i roditelji, nastavnici i svi drugi koji rade sa decom. Na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Youtube) plasiraće se video-spotovi, kako bi se školarci, preko njima bliskih medija, na najbolji način animirali i edukovali.

Preko društvenih mreža komuniciraće se sa mladima i tako u direktnom kontaktu sa njima nadležni će saznati probleme i dileme koji ih muče i pokušati u nastavku kampanje da odgovore na njih.

Ideja je i da se organizuje “Karavan drugarstva“, gde će promo-lica kampanje, zajedno sa psiholozima, obilaziti škole u Srbiji i poruke kampanje širiti u direktnom kontaktu sa decom i nastavnicima.

22/02/2018, 09:22

Komentariši:

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*