Likovni konkurs za osnovce povodom “Sata za našu planetu”

20/03/2015, 16:16

Likovni konkurs za osnovce povodom “Sata za našu planetu”

WWF – Svetski fond za prirodu raspisao je likovni konkurs namenjen učenicima osnovnih škola, povodom inicijative “Sat za našu planetu 2015”. Tema takmičenja je “Promeni klimatske promene, sačuvaj planetu”.

“WWF dosta radi na polju edukacije kako bi mladi ljudi postali aktivni građani koji izražavaju svoje mišljenje u javnosti i motivišu druge da doprinesu u zaštiti planete. Izuzetno nas inspiriše, što grupa mladih ljudi, koji se na kreativan način bave ovom temom postaje sve veća iz godine u godinu i to nam daje nadu da ovu planetu ostavljamo u dobrim rukama”, izjavila je Aleksandra Stamenković iz WWF-Svetskog fonda za prirodu.

Cilj konkursa je da kroz likovni način izražavanja odgovori na pitanje šta je to što bi oni (osnovci) uradili da sačuvaju planetu od klimatskih promena i da na tu temu nešto i nacrtaju.

Radovi se šalju u digitalnom (jpg) formatu mejlom na adresu svetskifondzaprirodu@gmail.com.

Rok za slanje radova je 5. april 2015. godine.

Radovi koji budu ušli u uži krug biće postavljeni u galeriju na fejsbuk stranici gde će moći za njih da se glasa od 6. do 15. aprila. Autori tri rada sa najviše lajkova dobiće nagradu.

Prilikom slanja radova, potrebno je u mejlu napisati ime i prezime, mesto, razred, ime škole i kontakt telefon.
www.facebook.com/wwfserbia

U okviru akcije “Sat za našu planetu 2015” organizovaće se manifestacija koje će se održati 28. marta 2015. godine od 20:30 časova do 21:30 časova na Trgu Republike u Beogradu, Trgu slobode u Novom Sadu i na Niškom keju u Nišu.

Ovom prilikom, u Beogradu će na Trgu Republike biti organizovana izložba u mraku pod nazivom “Isključi svetlo, osvetli problem”, a pored toga nastupaće i dečiji hor “Kolibri”.

Posetioci koji budu želeli da vide sadržaj izložbe u mraku moraće da okreću pedale na stacioniranim biciklima kako bi “osvetlili problem” i videli panele na kojima su prikazani problemi čiji su uzrok klimatske promene.

Partneri na projektu su agencija Leo Burnett Beograd i Coca-Cola sistem Srbija. Akciju je ove godine podržalo Ministarstvo poljoprivrede i zaštite životne sredine, Pokrajinski sekretarijat za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu životne sredine, Gradska uprava Grada Beograda, Gradska uprava Grada Novog Sada, Stalna konferencija gradova i opština, RTS, Delhaize Srbija, kao i druge brojne organizacije civilnog društva, kompanije, škole i pojedinci.

Ostale nagradne konkurse pogledajte OVDE.

Izvor: Nadlanu

20/03/2015, 16:16

Komentariši:

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*